Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank wil jongeren trekken met nieuw platform PASSI

De bank hoopt zo voor 12-17-jarigen een fundament te leggen voor een ‘financieel gezond leven’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rabobank lanceert het jongerenplatform PASSI voor jongeren in de leeftijd 12-17 jaar om hen aan te moedigen vanaf jonge leeftijd zelfstandig geld te verdienen én om hun talenten te ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Rabobank biedt jongeren ook de kans om hun talent te ontdekken of in de praktijk hun droombaan te vinden d.m.v. partnerships, masterclasses, stages & baantjes bij merken en bedrijven die voor jongeren relevant zijn. 

De bank wil voor jongeren het fundament leggen voor een financieel gezond leven, en daarmee voor iedereen een gezonde financiële toekomst creëren. De boodschap van PASSI: ‘Regel je eigen geld, pak die PASSI’.

PASSI betekent volgens de bank: geld verdienen én talent ontwikkelen, maar de naam is ook een knipoog naar de pinpas.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De pinpas voor de jongeren is doorzichtig (‘transparant’).

Zelfredzaamheid

Zelfredzaamheid is een van de vier belangrijke thema’s binnen de nieuwe positionering van de Rabobank.

Dorkas Koenen, directeur marketing, zegt dat zijn bank gelooft dat iedereen een gezonde financiële toekomst kan creëren. ‘Het fundament hiervoor wordt gelegd op jonge leeftijd, want jong geleerd is oud gedaan.  Aan de basis hiervan staat zelf inkomen genereren, zodat je ook op eigen benen leert staan.’

PASSI wordt geïntroduceerd via een digital-first campagne. Met content van social influencers, artiesten en partners op het gebied van muziek, food, sport, gaming en beauty zal het platform continu gevoed worden met inspiratie en kennis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in