Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald's houdt wereldwijde mediareview

De fastfoodgigant is van plan meerdere bureaus aan te wijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is de eerste internationale mediareview in meer dan tien jaar. OMD is al jaren het mediabureau voor het concern, maar McDonald's kijkt nu naar 'enkele bureaus' in plaats van één partner.

OMD doet wel mee in de review. In een statement zegt McDonald's dat de band met het mediabureau sterk blijft. McDonald's wil 'de marketingdollars beter laten werken door meer efficiency in de bestedingen en betere connecties met de klant'. In feite wil McDonald's kosten besparen.

Eerder besloot het concern te stoppen met sponsoring van de Olympische Spelen. Dat budget wordt nu aangewend voor digitale investeringen, zoals data.

Het is niet bekend wanneer McDonald's een beslissing neemt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in