Matthijs Moeken naar Leen Bakker


Matthijs Moeken (40) is aangesteld als directeur marketing formule van Leen Bakker, de woonwinkelketen die zichzelf presenteert als ‘één van de grootste value-for-money retailers in de Nederlandse en Belgische woninginrichting- en decoratiesector’. Leen Bakker werd begin dit jaar afgestoten door Blokker Holding. De huidige eigenaar, investeringsmaatschappij Gilde Equity Management, heeft ook woninginrichter Kwantum in bezit.
Moeken wordt bij Leen Bakker verantwoordelijk voor het merkbeleid en ‘het blijvend actualiseren van de formule’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoMoeken werd als cmo bij Jumbo (onder meer verantwoordelijk voor de commercials met Frank Lammers en het juichpak van Roy Donders) tweemaal genomineerd als Marketeer of the Year (2015 en 2016). Hij verliet Jumbo ruim een jaar geleden; zomer 2016.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid