Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediamonks wint Grand Prix for Digital Craft bij Ciclope

Daarnaast werd de Hilversumse digitale productiemaatschappij ook Digital Company of the Year.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In totaal won MediaMonks 6 awards – in de categorie Digital Craft – tijdens de uitreiking van de Ciclope Awards vanavond in Berlijn.

related partner content for mobile comes here

In de (sub)categorie Live experience won het een Grand Prix voor Enter sandbox in opdracht van POL Oslo / Audi Norway.

En zilver voor ASM: Into the Wild in opdracht van Google Zoo Singapore.

In de categorie App goud voor Quest to Legoland: A GPS adventure in opdracht van VML New York / LEGOLAND Florida Resort.

En brons voor Rijksmuseum: SnapGuide in opdracht van Maak.

In de categorie VR real time rendering goud voor Enter sandbox.

En in de categorie Website design zilver voor Weber: Genesis II in opdracht van Uncle Grey Kopenhagen.

De enige andere Nederlandse winnaar was MassiveMusic, dat brons won voor Everybody Loves Boobs in opdracht van Landia uit Argentinië (in de categorie Brand Content Short form en subcategorie Original music). Hans Brouwer van MassiveMusic was overigens het enige Nederlandse jurylid in Berlijn.

Andere Nederlandse finalisten

Naast de Grand Prix voor MediaMonks (die onlangs als eerste 200 FWA Awards won) kregen Smuggler en BBDO NY een Grand Prix voor Sandy Hook Promise – Evan (in de categorie Brand Content Short Form) en regisseurs Jay-Z en Mark Romanek en The Mill een Grand Prix voor Jay-Z – The Story of O.J. (zie hieronder).

 

Regisseur Ruben van Leer (die inmiddels door Smarthouse Films wordt vertegenwoordigd) en de film The Boxer en Vincent Lammers van Ambassadors met de animatie Eight things that inspire John Mescall (beide in de categorie Brand Content Long Form) waren wel genomineerd, maar wonnen niet.

Hier zijn alle winnaars te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in