Overslaan en naar de inhoud gaan

Je kunt nu je bruiloft bij de MediaMarkt kopen

Tijdens de ‘Gekkenhuis’-actie kunnen mensen ook spijker- en onderbroeken kopen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MediaMarkt heeft een stunt:  een huwelijk kopen of winnen tijdens winkelactie ‘Gekkenhuis’.

related partner content for mobile comes here

Een ‘droomhuwelijk’ kost bij MediaMarkt 9.499 euro. Mensen krijgen voor dit bedrag: acteur Dirk Zeelenberg als buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand, een bruidsjurk van Mary Borsato en een maatpak van Rietbergh. De ringen, de bruidstaart, het bruidsboeket, de muziek, visagie en haarstyling horen er ook bij.

De winkelketen geeft er wel een waarschuwing bij, mensen moeten goed nadenken of ze dit willen.

Want na het ja-woord is ruilen of retourneren namelijk niet meer mogelijk.

Mensen die tijdens de ‘Gekkenhuis-actiedagen’ iets kopen bij MediaMarkt, maken kans op het winnen van een huwelijk ter waarde van maar liefst 45.000 euro met daarbij locatie, huwelijksreis, trouwauto en een weddingplanner.

Naast een huwelijk kunnen consumenten ook Jack & Jones-spijkerbroeken en Björn Borg 3-pack boxershorts kopen, of een reisje, hotelovernachtingen of een leaseauto.

Tijdens eerdere edities van ‘Gekkenhuis’ verkocht MediaMarkt onder meer eilanden en ruimtereizen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in