Overslaan en naar de inhoud gaan

Van ceo naar influencer: Chinese topmannen slijten hun producten gewoon zelf

In China treden leiders van grote bedrijven via livestreams maar wat graag op de voorgrond. En dat blijkt behoorlijk lucratief.
CEO
© 123RF
CEO
© 123RF

In de afgelopen paar jaar is retail-streaming een snelgroeiend e-commercekanaal geworden in China. Bedrijven verkopen rechtstreeks goederen aan consumenten via een livestream. Terwijl influencers en beroemdheden de bekendste gezichten zijn die te zien zijn in retailstreams, zijn recentelijk ook leidinggevenden van grote Chinese bedrijven voor de camera verschenen. En dat blijkt - nog op z'n zachtst gezegd - behoorlijk lucratief.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
René Repko

relevante aanvulling https://jingdaily.com/will-ceo-livestreaming-work-for-luxury-brands/?utm_source=Jing+Daily+Subscriber+List&utm_campaign=7d33819c5e-EMAIL_CAMPAIGN_2020_03_12_06_39_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_8dec01cd8d-7d33819c5e-408202093

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in