Van ceo naar influencer: Chinese topmannen slijten hun producten gewoon zelf
In China treden leiders van grote bedrijven via livestreams maar wat graag op de voorgrond. En dat blijkt behoorlijk lucratief.
In de afgelopen paar jaar is retail-streaming een snelgroeiend e-commercekanaal geworden in China. Bedrijven verkopen rechtstreeks goederen aan consumenten via een livestream. Terwijl influencers en beroemdheden de bekendste gezichten zijn die te zien zijn in retailstreams, zijn recentelijk ook leidinggevenden van grote Chinese bedrijven voor de camera verschenen. En dat blijkt - nog op z'n zachtst gezegd - behoorlijk lucratief.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidrelevante aanvulling https://jingdaily.com/will-ceo-livestreaming-work-for-luxury-brands/?utm_source=Jing+Daily+Subscriber+List&utm_campaign=7d33819c5e-EMAIL_CAMPAIGN_2020_03_12_06_39_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_8dec01cd8d-7d33819c5e-408202093