Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé wilde met journalistiek experiment vooral laten zien hoe complex de cacaoketen is

En journalist Lars Gierveld (ex-Rambam) kan zichzelf nog steeds in de spiegel aankijken. ‘Ik sta pal achter de documentaire.’
Martine Olijslagers-Kuip (rechtsonder), Judy Schnitger-Zwinkels en Lars Gierveld (linksboven)
Martine Olijslagers-Kuip (rechtsonder), Judy Schnitger-Zwinkels en Lars Gierveld (linksboven)
© Adformatie Connects Daily
Martine Olijslagers-Kuip (rechtsonder), Judy Schnitger-Zwinkels en Lars Gierveld (linksboven)
Martine Olijslagers-Kuip (rechtsonder), Judy Schnitger-Zwinkels en Lars Gierveld (linksboven)
© Adformatie Connects Daily

Recent werd de documentaire ‘Mede mogelijk gemaakt…’ uitgezonden op RTLZ. De docu is het resultaat van een journalistiek experiment dat Nestlé Nederland aanging met twee onafhankelijke journalisten, Lars Gierveld (o.a. ex-Rambam) en Jochem Pinxteren (o.a. ex-Streetlab).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marc Fahrner

Ik denk dat de moderator hier even in moet grijpen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in