Overslaan en naar de inhoud gaan

Hûh? Rabobank de meest duurzame bank?

Geen verrassingen bij de jaarlijkse Sustainable Brand Index, alleen bij de categorie ‘Banken’ is er iets opmerkelijks aan de hand.
Rabo-campagne 'Kom maar op met de toekomst' (2018)
Rabo-campagne 'Kom maar op met de toekomst' (2018)
© https://www.adformatie.nl/digital-transformation-tech/campagne-kom-maar-op-met-de-toekomst-moet-rabobank-als-moe
Rabo-campagne 'Kom maar op met de toekomst' (2018)
Rabo-campagne 'Kom maar op met de toekomst' (2018)
© https://www.adformatie.nl/digital-transformation-tech/campagne-kom-maar-op-met-de-toekomst-moet-rabobank-als-moe

Het is business as usual bij de jaarlijkse bekendmaking van de Sustainable Brand Index (SBI, de vierde editie alweer). Tony’s Chocolonely is winnaar in de categorie levensmiddelen én overall winnaar. Tesla wint weer, Albert Heijn wint weer, Ikea ook en zo nog een aantal (zie alle winnaars verderop in dit artikel).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in