Was 2005 een goed jaar voor marketing?

De laatste poll van dit jaar. Laten we eens terugkijken. Er is veel gebeurd in 2005. Internet brak echt door, qua belangstelling, maar ook bestedingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Laten we de zaak marketing-wise nog eens bezien: was 2005 een goed jaar voor marketing?

Marges stonden verder onder druk! Veel getwijfel over wat nog werkt en wat niet! Maar ook: nieuwe middelen, nieuwe kansen!

Stem! (links onder)

De vorige poll over Unilever en de levering aan Aldi kreeg veel stemmen: 123 stuks. 62 procent van de marketeers vindt dat Unilever gewoon aan Aldi moet leveren. Het is verbazingwekkend dat er nog een groep van 38 procent is die vindt dat Unilever niet mag leveren.

Of zijn dat allemaal retailers die tegen gestemd hebben?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie