Het zijn marketeers die op een of andere succesvolle wijze boven het maaiveld uitsteken. Die iets bijzonders hebben gedaan en waarvan wij vinden dat ze enige hulde behoeven.
Normaal polst de redactie van het Tijdschrift voor Marketing dan zijn netwerk (columnisten, wetenschappers, consultants, medewerkers en andere vakgenoten) en haalt het net weer op.
Nu kan MolBlog mee doen. Wie was er het afgelopen jaar op marketinggebied uitstekend? Wie nam risico en kwam boven? Wie was meer dan anderen slim en scoorde?
Ter inspiratie; de MegaMarketeers van 2004 waren: Sander van der Laan (Albert Heijn), Marc Duijndam (Google), Peter Vertregt (Heineken), Twan Thorn (Hertog Jan), Colette Cloosterman (Jumbo), Frank Crebas (Marktplaats), Alexander Ribbink (TomTom) en Lex de Rooi (Wessanen).
En kom nou niet allemaal met Apple aanzetten?.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!