Unilever vindt vieze kinderen goed

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vuil worden is goed voor kinderen. Dat hebben de marketeers van gevonden in hun streven om het merk weer wat vaart te geven.

Kinderen ontwikkelen zich beter als ze regelmatig buiten spelen en sporten, zo blijkt uit wetenschappelijk onderzoek.

Afgelopen week gaven OMO en NOCNSF de aftrap voor de campagne 'Vuil is goed', om kinderen te stimuleren meer buiten te gaan spelen.

Vuil worden is nodig voor de groei en ontwikkeling van kinderen en voor hun welzijn en geluk, ontdekte klinisch psycholoog John Richer van de universiteit van Oxford. Mooi gevonden, maar hij deed het onderzoek dan ook in opdracht van Unilever.

Samen met NOCNSF heeft wasmiddelenmerk Omo van Unilever zelfs de Buitenspeelbond opgericht. Via de gelijknamige worden kinderen en hun ouders op ideeën gebracht voor buitenspelletjes.

De bedoeling is dat volgend jaar op Papendal de Nationale Kampioenschappen Buitenspelen worden gehouden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie