Uitslag poll: Vodafone en Nu.nl gingen te ver

Vorige week ging Vodafone met de overname van de homepage van nu.nl te ver, vindt een meerderheid van onze bezoekers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

385 mensen stemden en 60 procent vindt het te erg voor woorden wat er gebeurde. Een minderheid van 24 procent vindt het geweldig en een sterke actie.

16 procent telt de groep er tussen in: zij vinden dit pas het begin en laten in het midden of het goed of slecht is.

Vooralsnog vindt een duidelijke meerderheid het dus echt te ver gaan.

De nieuwe poll gaat over de vraag of e mail aan zijn einde komt.
Er wordt zoveel verstuurd en 90 procent is rommel. Bovendien worden de bestanden ook steeds zwaarder. En steeds vaker gaat het mis.

Vorige week merkte ik ook een paar keer dat belangrijke mail die voor mij bestemd was gewoon niet arriveerde in mijn mailbox.

ICT-service desk van Kluwer gebeld en daar bleken de mailtjes ook niet in de spamfilter te hangen. Wel verstuurd, maar lost in cyber space.

Of ik dan maar de verzender wilde bellen om te melden dat de mail niet meer aankomt, zodat hij/zij haar provider op de hoogte kan stellen. Dit gaat wel erg ver.

Moet ik voortaan bellen als ik een mail verzonden heb en vragen of-ie in de mailbox zit? Er gaat veel belangrijk materiaal over de mail. Is het te veel?

Maar wat is het alternatief? Toch maar weer bellen?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie