Sanoma stopt met Spam

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, het blad voor jongeren tussen 15 en 19 stopt. Door tegenvallende verkoopresultaten is Sanoma Uitgevers genoodzaakt de titel op te heffen.

Op 24 augustus 2006 verschijnt editie 20 als laatste nummer.

Omdat de oplage van Spam verder is afgenomen en ook de advertentiemarkt geen teken van herstel laat zien, is continuering van Spam onverantwoord, vindt Sanoma.

Hidde van der Louw, uitgever Spam: 'Kijkend naar de resultaten over de eerste drie maanden na introductie en naar de vooruitzichten voor het komend jaar op zowel de lezersmarkt als de advertentiemarkt, kan niet anders geconstateerd worden dat er voor Spam geen gezond en rendabel perspectief bestaat.'

Spam was pas sinds begin dit jaar op de markt en was een doorstart van BreakOut, dat ook .

Op de site van Spam vindt je overigens op dit moment niets over het stoppen van de titel. Sterker nog: je kunt je nog abonneren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie