Rijksoverheid kiest voor OMD

OMD Nederland heeft de pitch gewonnen om de media-administratie, -inkoop en -executie van de rijksoverheid, vanaf 1 januari 2001. Het gaat in totaal om zo’n 130 miljoen gulden media-omzet op jaarbasis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

OMD, dat samenwerkt met

Mediacenter, werd gekozen uit een shortlist met Kobalt, Optimedia, Equmedia

en DBRS. Eerder vielen MindShare, IM, Carat, CIA en datzelfde Mediacenter

af. Ten behoeve van het account richt OMD in Den Haag een nieuwe unit op,

dat een twaalftal medewerkers gaat tellen. Volgens Dorkas Koenen van de RVD

is de keuze op OMD gevallen vanwege onder meer een ‘optimale

klantgerichtheid en de kennis van media-inkoop en -advies’. Pas na tekening

van een definitieve samenwerkingsovereenkomst zal er sprake zijn van een

‘gunning’ van de opdracht.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie