Er wordt in de ons omringende landen veel gepraat en serieus gedacht over steeds meer gratis landelijke dagbladen.
In Nederland zouden we ze het liefst huis-aan-huis verspreid zien, maar dan met serieuze, goede inhoud en een groot bereik.
Heeft het allemaal zin?
De betaalde kranten hebben het moeilijk, Metro en Spits doen het al goed. Zit er iemand te wachten op een Super Spits, maar dan aan huis bezorgd? Of een Telegratis die niemand over slaat?
Stem!
De vorige poll was nogal polariserend van toon: een echte marketeer blogt niet.
Die stelling was ingegeven door onze Grote Marketing Enquete (pdf) waaruit blijkt dat 45 procent van de marketeers NOOIT op een blog komt.
274 stemmen kwamen er binnen en een meerderheid van 59 procent vindt dat marketeers gewoon mee moeten doen en zodoende kunnen leren. Mooi.
16 procent voelt er niets voor, want het geeft alleen maar gelazer.
26 procent ziet het ook niet zitten, want geen tijd.
Dat geeft wel een aardig beeld van de bezoekers van dit blog, ik denk dat het in de marketingwereld nog wel wat anders ligt: daar zullen nog minder mensen er voor voelen, vrees ik.
Zo, nu ga ik twee weken naar Ierland en laat MolBlog achter. Blijf langskomen, posten en reageren. Tot begin september.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!