Nieuwe Bloggers op MolBlog!

Er hebben zich op ons verzoek de afgelopen week heel wat nieuwe bloggers gemeld voor de poort van MolBlog.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

We zijn daar blij mee, want we zitten BIJNA op 1000 berichten in vier maanden. Dat is veel en versterking is echt welkom.

Gisteren en vandaag hebben al drie nieuwe bloggers hun eerste postings gedaan.

Frank Jansen (en dat is niet van www.Frankwatching.com, onze Frank is 23 jaar oud ), Michael Vromans en Anton-Jan Thijssen.

Frank Jansen is als marketeer actief bij , dat onder andere de merken en exploiteert.

Info Pinnacle was in 2001 nog het meest succesvolle jonge bedrijf van Nederland. Frank houdt ook een eigen bij.

Michael Vromans heeft geen weblog en ook geen site, meldt hij, maar is wel art director bij .
'Met een gebrek aan mogelijkheid om ook maar vijf seconden stil te zitten', zegt hij. Vromans wordt door zijn collega's een 'datajunk' genoemd en gaat ons dus over de nieuwe ontwikkelingen in zijn vak vertellen.

Anton-Jan Thijssen heeft een over reclame en taal. Hij heeft drie jaar bij Explainer DC gewerkt, dat nu heet.
Ook zat hij vijf jaar bij . Sinds 1 september heeft hij samen met compagnon Thomas Creemers een eigen PR-marketing bureau met de naam .

Hou ze in de gaten. En ik denk dat er de komende dagen nog wel wat frisse namen bijkomen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie