MIXT sluit partnership met UPC Nederland

MIXT, stichting voor interculturele projecten heeft een eenjarige sponsoringovereenkomst gesloten met het communicatie- en multimediabedrijf UPC Nederland. Met UPC haalt de stichting een belangrijke partner en specialistische kennis in huis op het gebied van nieuwe media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast een substantiële financiële bijdrage levert UPC diensten en advies op het gebied van telecommunicatie, internet en televisie. UPC richt zich met de samenwerking met MIXT op het bevorderen van sociale integratie in de Nederlandse maatschappij. Voor UPC is MIXT in dit licht een belangrijke partner met een grote kennis van de doelgroep jongeren en van de multiculturele samenleving.

De samenwerking komt voor het eerst tot uitdrukking tijdens het MIXT Racism Beat It Festival, een van de hoofdactiviteiten van . Het festival wordt op 20 augustus 2000 voor de achtste maal georganiseerd in recreatiegebied Spaarnwoude. Op het festivalterrein verzorgt UPC de Dare To MIX! -Newsflash. Minireportages van activiteiten elders op het festivalterrein worden live vertoond op het grote videoscherm naast het hoofdpodium. Ook zal het festival worden aangekondigd via het UPC Infokanaal en de .

Prof. dr. David Pinto, voorzitter van MIXT, is blij met de samenwerking met UPC Nederland: 'Met de hulp van UPC kunnen we onze activiteiten verder professionaliseren en uitbreiden. De keuze van UPC voor MIXT bevestigt dat Nederlandse bedrijven meer en meer begaan zijn met interculturele thema’s in de samenleving. Muziek is en blijft daarbij een aansprekende invalshoek.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie