Marktaandeel Radio 3 daalt nog steeds

Het marktaandeel van Radio 3 blijft onder druk. In de periode augustus-september daalde het marktaandeel van van 9,9 naar 9,7 procent, zo blijkt uit Intomart's Continu LuisterOnderzoek (CLO).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de periode juni-juli bedroeg het marktaandeel van Radio 3 nog 11,5 procent.

De marktaandelen van de overige radiozenders laten in de periode augustus-September relatief weinig verschuivingen zien. Alleen het aandeel van Radio 2 steeg behoorlijk: van 9,0 naar 9,4 procent. Radio 1 bleef stabiel op 8,8 procent. Radio 4 en 5 zien het aandeel beide met 0,1 procent stijgen naar respectievelijk 1,6 en 1,0 procent.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie