Hero kiest voor reclamebureau Don’t Say Nothing

Keuze valt op samenwerking voor de lange termijn na pitch van Amsterdams bureau.

Don’t Say Nothing zal als strategisch en creatief partner een nieuw concept voor Hero Baby ontwikkelen. Dit concept wordt vertaald naar een campagne met een sterke digital first-aanpak. Claudia Pieper, Digital Manager van Hero Benelux: ‘We zochten een bureau van nu, dat ons zowel strategisch als creatief kan uitdagen en samen met ons het merk kan laten groeien. Tijdens de pitch heeft Don’t Say Nothing zeer overtuigend laten zien hoe we de millennial aan ons kunnen verbinden.’

Paul van den Heuvel, Business Director van Don’t Say Nothing, zegt dat met dit project de expertise op het gebied van creatie en influencers perfect kan worden toegepast. ‘We hebben een hechte band met het team van Hero en we kijken er ontzettend naar uit om voor Hero Baby aan de slag te gaan.’ De eerste uitingen van de Hero Baby-campagne zullen dit voorjaar te zien zijn. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie