Op 7 februari heeft de groepering NIMA Internal Branding een bijeenkomst over branding in het onderwijs.
Uitgangspunt is dat branding een noodzaak is geworden in het onderwijs. Maar: hoe zorg je ervoor dat de vaak duizenden medewerkers een verlengstuk worden van het merk?
Om de discussie voor die dag al een beetje op weg te helpen, heb ik voorzitter Marc van Eck beloofd ruimte te geven aan een viertal stellingen.
Op de dag zelf zullen in een paneldiscussie onder leiding van SRM-er Max Kohnstamm de stellingen aan bod komen.
Stelling 1:
Er bestaat geen 'goed' onderwijs, studenten willen onderwijs dat bij hen past.
Stelling 2:
Het niveau van de opleiding zorgt voor studenten, niet het imago.
Stelling 3:
Internal Branding is geen keuze, het is pure noodzaak bij dienstverlenende instelling zoals Hogescholen en Universiteiten.
Stelling 4:
Alleen door middel van instroom van marketeers uit het bedrijfsleven is er nog hoop voor de marketing van onderwijsinstellingen.
Neem vast een voorschot op de discussie en laat weten wat je er van vindt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!