MKB-blad De Zaak laat het tijdschrift voortaan in zowel traditionele printvorm als in een
electronische versie verschijnen.
Het tijdschrift wordt integraal online gezet. 'Door te clicken op url's, on line respons formulieren in te vullen, muziek of andere geluidsfragmenten in een pagina af te spelen of zelfs commercials te bekijken, is het tijdschrift uitermate interactief geworden', schrijft directeur Harry Steenkamp.
De advertenties die in het tijdschrift zijn gepubliceerd worden gratis doorgeplaatst. Voor het activeren van responsmogelijkheden wordt wel 'een kleine vergoeding berekend'.
Ook bestaat de mogelijkheid om 'online bijsluiters' toe te voegen. Het tijdschrift zal aan 70.000 e-mail nieuwsbrief ontvangers worden toegestuurd.
De Zaak zegt nog steeds het grootste tijdschrift in de b2b markt te zijn met een oplage van 199.000. Door het toevoegen van de online versie worden nu 260.000 bedrijven in het midden- en kleinbedrijf bereikt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!