Campagne voor kleine flesje in horeca

In Duitsland serveert driekwart van de horecaondernemers een drankje uit een glazen flesje, in Nederland doet maar 40 procent dat. Om daarin verandering te brengen wordt vandaag de campagne ‘Fris verdient een flesje’ gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de actie willen brancheverenigingen uit de drankenindustrie bereiken dat binnen een paar maanden de helft van alle drankjes in de horeca uit een glazen flesje wordt geschonken.

Met uitzondering van discotheken en evenementen, daar is vanwege de drukte de postmix een beter alternatief. Bij een postmix wordt een bepaalde hoeveelheid siroop gemengd met gekoeld, koolzuurhoudend water.

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) steunt het initiatief van de drankenindustrie. De brancheorganisatie viert zelf dit jaar het 125-jarig bestaan onder het motto ‘gastvrijheid’ (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie