Win een invriezing

Britse goede doelen komen met opvallende wedstrijd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

140 Britse goede doelen werken in Remember A Charity samen en voeren een campagne om aandacht te genereren voor het schenken van geld via nalatenschap. Dat doen ze met een opvallende campagne.

Britten kunnen het eeuwige leven winnen met cryogene bevriezing. Invriezing dus. Op de actiesite kunnen liefhebbers zich aanmelden. 

De catch is natuurlijk, zoals ook schrijft: ‘Kan een mens eeuwig blijven leven op die manier? Natuurlijk niet, maar je weet maar nooit.’

Je kunt ook wat nuttigers doen en dat is 1.000 pond doneren, zo kun je volgens na je dood écht iets betekenen.

Rob Cope, van Remember A Charity zegt dat de dood en doodgaan nooit makkelijke onderwerpen zijn om over het voetlicht te brengen. Maar als je het inzet op ‘wil je eeuwig leven’, dan wordt het wat makkelijker. 

De organisatie hoopt met deze campagne te laten zien dat invriezen niet de enige manier is om te blijven voortleven. En het helpt mensen te praten ver een moeilijk onderwerp.

Bureau Atomic London is verantwoordelijk voor de campagne.

(Bron: )

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie