Digitaal bureau DPDK breidt het team uit met zes nieuwe collega’s: Eva Koegenboeg (Account Director, foto links), Laura Tuininga (Producer, foto rechts), Marnix Janssen (Developer), Ryan Schuijer (Motion Designer) Trevis Janssen (Motion Designer) en Colin van Eenige (Developer). Het Rotterdamse bureau, dat recentelijk drie nominaties ontving van de prestigieuze Webby Awards, heeft inmiddels 38 werknemers.
Boomerang Create trekt Matthijs Vrooijink (ex-HAVAS) aan als Lead Creative. Vrooijink werkte hiervoor als creatief o.a. bij J. Walter Thompson (JWT), Fitzroy en Havas voor klanten als Vodafone, Citroën, Peugeot, Nutricia & Net4kids. Bij de laatste ADCN-uitreiking werd zijn campagne voor Net4kids beloont met een zilveren lamp.
BRAND communicatie versterkt het managementteam met Vera Korsten. Korsten, voormalig Activation Director van J. Walter Thompson Amsterdam (waar ze werkte voor o.a. ING, de Persgroep, Nestlé en Opel), is aangetrokken met het oog op de (inter)nationale groeiambities van BRAND. Haar focus ligt op het genereren van new business en het ontwikkelen van campagnes.
Capitola heeft zijn projectteam versterkt met Floor Onstein. Zij komt van het mediaproductiebureau Gradience, waar ze werkte op internationale accounts van Nikon en Mitsubishi. Bij Capitola zal Onstein zich onder meer bezighouden met het in goede banen leiden van de Virtual Reality-projecten. Zij is daarnaast verantwoordelijk voor onder andere de accounts van Tele2 en Tempo-Team.
Wavemaker, het nieuwe label van MEC Amsterdam, heeft twee jonge talenten binnengehaald om het creatieve team te ondersteunen. Mike Hupkens (27) en Jochem Klicks (25) zullen zich voornamelijk bezig houden met online creatie voor Netflix en gaan werken onder leiding van Creative Director Rik toe Water.
Reclame- en internetbureau One Shoe, dat zijn tienjarig bestaan viert, verwelkomt vijf nieuwe medewerkers: Nicole Diphoorn (International Business Developer, werkte eerder voor onder andere Icemedia en Isobar), Ben Zátrok (Mobile Consultant en E-health/Internet of Things evangelist), en Frond-end Developers Jordy van Raaij, Dylan Companjen en Johan Sterenberg.
TBWA\Neboko nam Hannah Mulder en Sam de Greef in dienst als junior creatief team. Het afgelopen halfjaar studeerden ze nog in Berlijn aan de Miami Ad School, als minor voor de opleiding Communicatie in Eindhoven. 'Meng Amerikaanse prestatiedrang (Miami) met Duits arbeidsethos (Berlijn) en je krijgt de dodelijke cocktail waar we de afgelopen maanden een shitload van geleerd hebben.'
Total Creation haalde Ellen Vereijken in huis als creative director. Vereijken was voordat ze eind jaren negentig ging freelancen geruime tijd als artdirector werkzaam bij FHV BBDO. Ze was ook een aantal jaren creatief eindverantwoordelijk op Edah en op HEMA-brochures en instore. Vereijken is niet de enige 'aanwinst' van het bureau uit Ede. Onlangs opende het ook een kantoor in 'Spaces', aan de Vijzelstraat in Amsterdam.
Belangrijk nieuws gemist? Geen nood, tip de redactie via redactie@adfogroep.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!