VW Communicatie ontwikkelt visuele identiteit voor Heineken Innovation Challenge 2016

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Heineken International B.V. heeft VW Communicatie gevraagd om een visuele identiteit te ontwikkelen voor de Heineken Innovation Challenge 2016. VW Communicatie heeft, samen met haar creatieve business partner ‘Merktuig’, een concept ontwikkeld waarin de kracht van het ‘samen creëren’ centraal staat: ‘Great ideas are born when people stick together’.

Dit concept is gevisualiseerd door een wereld opgebouwd uit post-its. &;Hét ultieme hulpmiddel voor creatieve ideeën.&;

VW Communicatie/Merktuig hebben het concept door vertaald naar een 30”stop-motion film, een webplatform en een promotie toolkit.

Over de Heineken Innovation Challenge
De jaarlijkse Heineken Innovation Challenge is een krachtige manier om onder alle Heineken medewerkers het ontstaan van nieuwe ideeën wereldwijd te stimuleren en te activeren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie