Kokoro Amsterdam maakte de campagne. Merlijn van Vliet, creative director copy licht toe: 'Mensen hebben snel een mening klaarliggen. Vooral over een onderwerp als de vluchtelingencrisis. Maar wat als we door de ogen van een ander zouden kunnen kijken? Wat als we hun verhaal zouden kunnen zien en voelen, zouden we dan gaan twijfelen aan onze eigen waarheid? Een mooie maar vooral belangrijke boodschap waar we hopelijk weer een hoop nieuwe harten mee gaan veroveren voor Trouw.’
Florianne Harmsen, marketingmanager Trouw: 'Trouw geeft de lezers verdieping door een onderwerp vanuit alle perspectieven te belichten. Zo kan de lezer zijn eigen mening vormen zonder dat hij opgedrongen wordt.’
De commercial wordt ondersteund door een printuiting en een radiocommercial die in dezelfde lijn liggen.
Credits
Verantwoordelijk bij Trouw/Persgroep:
Marketingmanager: Florianne Harmsen
Projectmanager: Joanne Zijlmans
Projectmanager: Annemarie Gibcus
Hoofdredacteur: Cees van der Laan
Commercieel directeur: Erik Roddenhof
Verantwoordelijk bij Kokoro Amsterdam
Strategie: Rik Heijmen
Creatie: Yvo de Lange, Henk Oortwijn
Creatieve Directie: Merlijn Van Vliet, Wouter Vanhaeren
CSD: Frieda Ulsamer de Waard
Projectmanager: Valery Story
Verantwoordelijk bij productiemaatschappij/Beeld & geluid
Productiemaatschappij: Bonkers
Regie: Bram Schouw
Productie: Saskia Kok/Jan Jinek
DP: Jasper Wolf
Editing: Kapsalon
Postproductie: Crabsalad
Audioproductie: Big Orange
Sounddesign: Soundcircus
Voiceover: Barry Atsma
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!