Premium

Van 'Nederland wordt steeds slimmer' naar 'Groei door'

De nieuwe LOI-campagne van N=5 moet het marktleiderschap van het opleidingsinstituut onderstrepen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de veelbekroonde campagne ‘Nederland wordt steeds slimmer’ werd met name de toegankelijkheid van het onderwijs bij de LOI succesvol gecommuniceerd. Iedereen kan bijleren, was de boodschap.

In de nieuwe campagne wil LOI mensen aansporen te blijven leren. De campagne laat zien hoe natuurlijk het is om te leren. We doen het al van kinds af aan. In de tv-commercial zien we hoe trots mensen zijn als ze iets geleerd hebben.

De vraag luidt, waarom we ooit met leren zouden stoppen, als het zo fantastisch is. Dat is waar de LOI een belangrijke rol in wil spelen: je kunt altijd blijven leren.

Het nieuwe thema luidt daarom: &;Groei door&;.

Credits
Concept: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
Artdirection: Lukas van de Ven
Copy: Zwier Veldhoen
Strategie: Jos Ahlers
Account: Ole Christern, Nicole Florêncio, Marieke Fernhout
RTV Director: Linda Kiphardt
Productiemaatschappij: Suikerdepôt
Regisseur: Werner Damen
Co-regie: Mea Dols de Jong, Nico van den Brink
Producer: Paul Harting, Martijn van der Vliet, Rianne Ebeling, Beau van Assem
DOP: Boas van Milligen Bielke, Jeroen Kiers, Marjoke Haagsma
Editor: Teun Rietveld
Sound: The Ambassadors
Post Production: Hectic Electric

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie