De directie van Total Identity Amsterdam bestaat nu naast Van der Lee uit Hans Brandt, directeur strategie, en directeur client services Dennis Glijn. Brandt was 12 jaar algemeen directeur van Total Identity Amster-dam. Het bureau heeft zich in die periode naar eigen zeggen ontwikkeld van een designbureau 'pur sang' tot een ‘creatief adviesbureau met een breed vlak van disciplines op het gebied van corporate en brand po-sitionering en profilering’. Van der Lee treedt ook toe tot de directie van Total Identity Groep, bestaande uit Total Identity Amsterdam, Total Identity Den Haag, Total Active Media, AllCommunication Software en Ver-meulen, in totaal 115 medewerkers. Van der Lee zal in de Groep de vestigingen aansturen en het internatio-nale netwerk verder ontwikkelen. Ook is hij verantwoordelijk voor de operationele kwaliteit. Brandt blijft sta-tutair directeur en enig bestuurder van Total Identity Groep. De groepsdirectie bestaat naast Brandt en Van der Lee uit Bart Janssen, die de rol van cfo vervult.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!