Nu gaat Unilever zelfs een corporate campagne voeren in de Benelux.
Aanleiding vormen de Olympische Spelen. Uitgangspunt zijn de partnerships die Unilever in Nederland en Belgie heeft met de olympische organisaties BOIC en NOC*NSF.
De campagnes zijn ? naar eigen zeggen - gericht 'op het vergroten van Unilevers zichtbaarheid als onderneming voor de consument en het verder communiceren van haar vitaliteitsmissie. Dat laatste doet zij door inzicht te verschaffen in de producten en merken die Unilever voert en bekendheid te geven aan de partnerships die Unilever in beide landen heeft met de olympische comités.'
In België zal het Unilever-merk tijdens de Olympische Spelen te zien zijn in krantenadvertenties.
In Nederland, waar Unilever een contract heeft gesloten met NOS/STER, is het Unilever-merk een van de merken die rond de Spelen te zien zullen zijn via billboards en breakbumpers bij televisieuitzendingen van de NOS en bij live-stream uitzendingen van de NOS op internet.
De corporate campagne is van Grey Amsterdam en doet me zoals de meeste corporate campagnes niet echt van de stoel vallen van opwinding.
Waarom weten bedrijven met een rijk verleden en prachtige merken hun corporate boodschap toch altijd zo weinig inspirerend en aansprekend te verpakken?
Komt vast omdat het commissie-werk is. Iedereen heeft er aan gesnuffeld en er overheen gepist.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!