Citaat: 'Het aantal Manpower-merken is van 200 teruggebracht naar vijf en alle 27.000 medewerkers zijn uitgebreid over de nieuwe strategie geïnformeerd. Deze introductie markeert de ontwikkeling van Manpower tot een full service-organisatie die uitstekend is toegerust voor de uiteenlopende uitdagingen van een arbeidsmarkt waar schaarste heerst.'
Blablabla...
Het nieuwe logo bestaat uit vijf ovale vormen (de 'shapes') in vijf verschillende kleuren waarin de initialen MP herkenbaar zijn.
Als onderdeel van het proces om het nieuwe merk in de markt te zetten, heeft Manpower zijn merkenarchitectuur van meer dan 200 merken wereldwijd teruggebracht tot slechts vijf merken, die het volledige dienstenaanbod omvatten.
Deze vijf merken zijn Manpower, Manpower Professional, Elan, Jefferson Wells en Right Management. Hun logos zijn zodanig aangepast dat zij in overeenstemming zijn met het overkoepelende bedrijfslogo.
De grootste verandering voor de markt is de overstap van het grote aantal merken waaronder Manpower tot vandaag in 31 landen diensten voor bemiddeling van hoger opgeleide medewerkers aanbiedt. Voortaan vallen deze services in 34 landen onder 1 overkoepelend merk: Manpower Professional.
In Nederland gaan het voormalige Manpower Finance en Engineering by Manpower op in Manpower Professional. Het in hoog tempo uitbreiden van Manpower Professional heeft in Nederland prioriteit, aldus algemeen directeur Hans Leentjes.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!