Toch een vuurwerkcampagne

Sire haakte af, stichting Consument & Veiligheid haakte af, en toch is er dit jaar een bescheiden vuurwerkcampagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Halt Nederland, dat samen met

Consument & Veiligheid het stokje overnam van Sire, heeft samen met het

Rotterdamse reclamebureau Het Stormt! de poster 'M'n vrienden lachten zich

een rotje!!!' ontwikkeld. Aanvankelijk was die alleen bedoeld voor scholen

en Halt-vestigingen, maar inmiddels na enige heen en weer bellen hebben een

aantal PCM-kranten en bladen als de Veronicagids en Break-out zich bereid

verklaard om advertentieruimte gratis beschikbaar te stellen. Inmiddels is

er ook een commercial in de maak die in ieder geval op Kindernet te zien zal

zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie