Ten Cate gaat terug in de tijd met nieuwe merkidentiteit

Het originele logo is teruggebracht en familie staat centraal.

Het Nederlandse ondergoedmerk ten Cate heeft een rebranding ondergaan.

Belangrijk in de nieuwe merkidentiteit is het verleden van het merk uit Twente.

Het originele logo is teruggehaald en de nieuwe verpakkingen ‘borduren voort op ten Cate’s uitgesproken vormgevingstaal van de jaren ’50 en ’60. Bovendien staat net als vroeger de familie centraal in de campagne, maar dan wel een eigentijdse “extended family”, vastgelegd door fotograaf Paul Bellaart.’

Het Amsterdamse bureau Upmost is verantwoordelijk voor de herpositionering en rebranding.

De herpositionering heeft een jaar in beslag genomen en resulteerde niet alleen in een nieuwe merkwereld en 69 nieuwe verpakkingen, maar ook in een vernieuwde collectie.

Credits:
Verantwoordelijk ten Cate: Jeroen van Douveren, Judith Teensma, Inge Schuurman,
Myrthe van der Veer, Lyan Ronhaar, Rosalie Smelt
Bureau: Upmost
Strategie: Claudia Korpádi
Creatie: Regina Wysny, Vladimir Llovett de Casademont, Claudia Korpádi
Productie (drukwerk): Margo Warmerdam
Fotografie: Paul Bellaart
Styling: Anja Koops
Hair & Make-up: Siddharta Bekers
Productie: Rachid Naas, Nathalie Olijslager
PR & activatie: The Gardeners      

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie