Superviral van 'zoenende onbekenden' blijkt kledingadvertentie

Het filmpje waarin onbekenden elkaar zoenen, blijkt een advertentie voor kledingmerk Wren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wie actief is op sociale media zag het filmje zeker meerdere malen voorbij komen. De video genaamd &;First Kiss&; toont twintig mensen die elkaar voor de camera voor het eerst onmoeten en gevraagd worden met elkaar te zoenen. Het werd in één dag miljoenen keren bekeken. 

Dat levert ongemakkelijke, stroeve, romantische, tedere en ronduit verhitte beelden op. Leuk &;sociaal deelmateriaal&; voor op een verveelde dinsdagmiddag. Het dromerige liedje eronder maakte het plaatje af en hopla: het filmpje werd volop gedeeld en in één dag meer dan 8 miljoen keer bekeken. 

De video, geregisseerd door Tatia Pilieva, blijkt echter niet zomaar een kunstproject dat ons geloof in schoonheid en tederheid moet herstellen, het blijkt een kledingadvertentie. Voor het merk  uit LA welteverstaan. De innig zoenende vreemdelingen zijn namelijk stuk voor stuk gekleed in de Fall Collection 2014.

Resultaat? Sommige romantische zielen voelen zich bekocht, anderen vinden dat de boodschap teniet wordt gedaan doordat er modellen en acteurs zijn gebruikt en Wren heeft meer buzz in één dag dan een gemiddeld kledingmerk in een jaar. Wie het laatst lacht laat zich raden...

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie