Er zijn te veel apps en dat is lastig, meent softwaremaker MacPaw. Daarom komt het met een alles-in-1 service. Setapp moet het antwoord zijn ‘op de immer uitdijende Mac App Store’. Voor tien dollar per maand krijgen gebruikers toegang tot ruim 60 van de ‘beste MacOS-apps’. Conusmenten hoeven dan niet meer op zoek naar de beste apps en worden ook niet langer lastiggevallen door advertenties en upgrades, aldus de softwaremaker.
SuperHeroes New York is verantwoordelijk voor de introductiecampagne waarin volgens de makers de efficiëntie wordt gevierd.
‘Sequential storytelling’
De campagne is mede gebaseerd op het nieuwe door SuperHeroes ontwikkelde SuperClose model. Via ‘sequential storytelling’ wordt in een lanceringscampagne getarget op taken en doelgroepsegmenten. Hiertoe is een reeks materialen ontwikkeld, van bumpers en social posts, tot 30s films en een productdemofilm. Drie voorbeelden van de uitingen:
Birdhouse fail ad:
Clever fishermen ad:
Setapp Introduction video:
Credits:
Managing Director: Rob Zuurbier
Executive Creative Director: Rogier Vijverberg
Creative Director: Niek Eijsbouts, Hunter Fine
Creatives: Ola Syse, Elliot Stewart-Franzen
Graphic Designer: Long Wu
Account Lead: Beth Irvin
Agency Producers: Severien Jansen, Yumi Yamsuan
Production Company: Good Engine Media
Executive Producer: Andrew Garland
Line Producer: Myriam Schroeter
Directed by: Pete Marquis & Jamie McCelland
D.O.P.: Eric Ulbrich
Editors: Christ Teibert, Huy Nguyen
VFX: Huy Nguyen
Sound design: Silver Sound
Klant: MacPaw
Verantwoordelijk bij MacPaw: Yaroslav Stepanenko, Julia Petryk, Olga Ku
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!