Ster start adverteren op digitale tv-kanalen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

start met de verkoop van reclamezendtijd op de digitale kanalen van de Publieke Omroep.

Vanaf 1 september is het voor adverteerders mogelijk televisiecommercials op het themakanaal 'Cultura' te plaatsen. 'Cultura', een themakanaal over muziek, literatuur en dans, is één van de vijf nieuwe digitale kanalen die vanaf september centraal door de Publieke Omroep wordt gelanceerd.

De mogelijkheid om te adverteren wordt in het najaar verder uitgebreid op de andere vier digitale kanalen. Dit zijn de themakanalen 101 (jongeren kanaal), HilversumBest (algemeen kanaal met succesvolle series en programma's uit het verleden), Journaal 24 (nieuws) en Politiek 24 (parlementair kanaal)

Deze digitale kanalen zijn te bekijken via internet en via digitale televisie. Op zijn al meerdere themakanalen van diverse omroepen via internet te bekijken. Ongeveer 24% van de huishoudens in Nederland kunnen op dit moment digitale televisie ontvangen, blijkt uit onderzoek van Stichting Kijkonderzoek.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie