Being There tekent voor de realisatie van de campagne.
Vorig jaar september startte NPO Radio 2 zijn ‘verjongingskuur’ met het aantrekken van voormalig 3FM-DJ Gerard Ekdom.
In april bleek uit de nieuwe luistercijfers dat de verjonging zijn vruchten lijkt af te werpen. De zender zag zijn marktaandeel stijgen in de periode februari-maart.
Stenders Platenbonanza
In de nieuwste campagne speelt Rob Stenders, met zijn verzoekplatenprogramma ‘Stenders Platenbonanza’ de hoofdrol. In de film is Stenders onderweg naar de radiostudio en ontvangt hij verschillende keren hints voor verzoekjes. Bepaalde fans zijn daarbij wel heel direct in hun boodschap.
De campagne is sinds 28 april online en op televisie te zien:
Credits
Opdrachtgever Jurre Bosman, Lidy Nebbeling, Rebecca Lombaers
Bureau Being There
Creatie Alwine de Jong, Ben Goedegebuur, Paul van Raak
Strategie Robrecht Stoekenbroek
Idea Producer Lonneke Grotenhuis
Producer/RTV Eric Smit
Regie Joris Dommels
DOP Mick van Rossum
Postproductie (offline) Kim Hinrichs
Postproductie (online) Philip Huis in ’t Veld
Geluid Kaiser Sound Studios
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!