Hiervoor werkte hij als salesdirector bij Adfo Groep. Als salesmanager rapporteert Ronald Bouwman rechtstreeks aan commercieel directeur Madelon Hoekstra-Fortuin. In zijn functie van salesmanager is hij eindverantwoordelijk voor de commerciële proposities van NRC – zowel op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie als Merken&Diensten.
Bouwman begon zijn carrière in 1995 bij VNU, daarna heeft hij bij verschillende bedrijven in de mediasector gewerkt. Tot voor kort was hij salesdirector bij Adfo Groep. Daarvoor was hij salesmanager bij het ANP.
Madelon Hoekstra-Fortuin: ‘'De strategie van NRC rust op drie pijlers: blijven investeren in papieren producten, de digitale activiteiten verder uitbouwen en het merk NRC verder vermarkten. Met Ronald halen we een professional in huis met een zeer brede ervaring op het gebied van print, online en branded content, en met een groot netwerk. Met zijn persoonlijkheid, kennis en ervaring gaat hij onze propositie richting adverteerders en mediabureaus nog sterker maken.’
Ronald Bouwman: 'Ik hou van de redactionele kwaliteit van NRC en het overbrengen van deze USP naar de adverteerders. Adverteerders die de hoogopgeleide, kapitaalkrachtige doelgroep willen bereiken kunnen niet om NRC heen. NRC is ver gevorderd met de digitale transitie en speelt steeds beter in op de digitale behoefte van de consument. De consument wil immers de duiding die NRC biedt lezen op het door hen gewenste moment en op het door hen gewenste device.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!