Roland Kahn en Ronald van Zetten nemen merknaam V&D over

'Het nieuwe V&D' wordt in eerste instantie een webwinkel.

V&D mag dan zijn omgevallen, de merknamen van de failliete warenhuisketen krijgen toch een tweede leven. Een samenwerkingsverband van winkelondernemers, waaronder Roland Kahn (eigenaar van Cool Investments - MS Mode, America Today, Coolcat), heeft alle merkrechten, domeinnamen en andere intellectuele eigendomsrechten uit de boedel gekocht. Dat maakten de curatoren van V&D donderdag bekend.

Retail Ventures
Kahn is de man die , maar hij kreeg zijn plannen uiteindelijk niet rond. De kopers zijn verenigd onder de naam Retail Ventures. Ook Kahns zakenpartner Jaco Scheffers en voormalig Hema-topman Ronald van Zetten zijn onderdeel van de samenwerking.

2020 Online Retail
Het is de bedoeling dat Van Zetten in samenwerking met de belangrijkste leveranciers van de voormalige warenhuisketen een &;nieuwe V&D&; gaat opzetten. Dat wordt in eerste instantie een webwinkel. Het drietal laat in een persbericht weten dat het een &;aantrekkelijke propositie voor de Nederlandse consument&; wil ontwikkelen: &;Het zwaartepunt zal hierbij in eerste instantie komen te liggen op "2020 Online Retail".

&;Vol plannen&;
Van Zetten: &;Ik ben blij en trots dat ik, samen met mijn collega-ondernemers het roemruchte merk V&D en alles wat daarbij hoort een nieuw leven mag helpen geven. We zijn vol plannen om V&D weer sterk en gezond merk van alle Nederlandse consumenten te maken. In eerste instantie online, maar op termijn wellicht ook weer in het Nederlandse straatbeeld.&;

Timing
Een precieze timing geeft Retail Ventures niet. De plannen worden op dit moment nader uitgewerkt. &;Het streven is erop gericht om de webwinkel van "het Nieuwe V&D" zo snel mogelijk live te hebben voor de Nederlandse consument.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie