RLVNT managing partner Rens Plandsoen: 'Rik is binnen het nieuwe RLVNT-team creatief gezien van onmisbare waarde gebleken tijdens de start-up van ons nieuwe bureau en de bijbehorende nieuwe propositie. Ook zijn 7 jaar ervaring bij .bone en zijn visie op de toekomst van RLVNT maken hem de man voor deze rol.'
Kokkelink geeft als creative director leiding aan de creatieve vloer van RLVNT en neemt daarmee het ‘magic’ (creatie) deel van de nieuwe ‘logic’ & ‘magic’ bedrijfsfilosofie onder zijn hoede. Hij zegt dat hij nieuw talent om zich heen aan het verzamelen is. 'Dat zijn niet de artdirectors die zelf nog geen poppetje kunnen tekenen of copywriters die denken dat ze digital zijn omdat ze Word gebruiken. Ik ben op dit moment in gesprek met creatieven die net zo makkelijk 3D-printing en Oculus Rift in communicatieconcepten meenemen.'
De in oktober gefuseerde bureaus SVBmedia en .bone werden in mei RLVNT. De ‘agency’ wil oplossingen bedenken waarbij niet wordt uitgegaan van consumenten als eindstation, maar juist van mensen als vertrekpunt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!