Premium

Rabobank: aandeel in elkaar, betekent ook samen een hypotheek

In de nieuwe commercial vertelt de boerenleenbank het verhaal van Felie en Bart en hun zoektocht naar een droomhuis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Woonwensen’ is de derde commercial in de serie bedacht door .

De commercial gaat over het echte verhaal van het Noord-Hollandse gezin van Felie en Bart. Met een tweede kind op komst, wilde het gezin verhuizen. Nadat Felie&;s moeder overleed en haar vader wilde verhuizen, kocht het stel de woning van Felie&;s vader.

De hypotheek bleek echter nog een uitdaging door tijdelijke contracten en een openstaande restschuld, maar kwam uiteindelijk rond door een schenking van Felie&;s vader. Samen met de hypotheekadviseurs van de , hebben ze uiteindelijk de juiste hypotheek gekregen waarmee ze hun droomhuis hebben kunnen kopen.

Heleen Crielaard, verantwoordelijk voor merk- en marktcommunicatie Rabobank: ‘De wonen-commercial is de derde commercial na de introductiecampagne “Manifesto” in de nieuwe serie commercials “Aandeel in Elkaar”, waarin we onze klanten de hoofdrol laten vervullen. Uit onderzoek en scores blijkt dat deze nieuwe aanpak door het Nederlands publiek wordt gewaardeerd. Onder andere vanwege de authenticiteit, want het gaat om echte mensen, met echte verhalen, waarin hun passie centraal staat. De waardering zien we ook terug op sociale media.&;

Credits:
Executive Creative Director: Darre van Dijk
Copywriter: Jurriaan Noij
Art Director: Marco de Jong
Strategy & Account: team Ogilvy & Mather Amsterdam
Productiemaatschappij: WeFilm, Martijn de Jong
Rabobank: Marianne Bruijn, Rob Luters, Stefan Wink

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie