Premium

Proefdiervrij campagne zet in op anders testen

Heldere resultaten mogelijk met wetenschappelijke alternatieven voor proefdieren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Voor heldere resultaten moet je anders gaan testen’, zo luidt de pay-off van de nieuwee van stichting Proefdiervrij. De campagne moet Nederlanders bewust maken van nieuwe wetenschappelijke ontwikkelingen die proefdiervrij onderzoek mogelijk maken &;en heldere resultaten opleveren&;, zoals het gebruik van stamcellen, organ-on-a-chip en computermodellen.
De multimediale campagne omvat de inzet van tv-billboarding, online page ads en social media (vooral Facebook) en loopt tot half december.

Credits
Klant: stichting Proefdiervrij
Creatie en concept: Peter Tuerlings en Rob Bandringa 
Fotografie/modelmaking: Erik van Gurp
Mediabureau: Mediaxplain*

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie