Out of Home communicatiebureau Posterscope heeft in samenwerking met mediabureau Blue 449 belangeloos de uitrol van de campagne verzorgd. De Verenigde Naties wil met Project Everyone haar doelstellingen delen met iedereen. Die zijn: het beëindigen van extreme armoede door duurzame ontwikkeling en het aanpakken van de klimaatverandering.
De Project Everyone campagne is nu zichtbaar in Nederland op de grootste digitale schermen, op drukke en centraal gelegen locaties zoals stations, snelwegen, stadscentra en metro- en tankstations.
Posterscope en Blue 449 hebben de krachten gebundeld om samen met de digitale mediapartners 140.000 schermen te leveren over de hele wereld. In totaal werken 125 partners in 450 steden samen en is de campagne zichtbaar in 28 landen. In Nederland zijn dat CS Digital Media, Ngage Media, OOHA Media, blowUP Media en Clear Channel Hillenaar.
'De beste kans dat de doelstellingen van de VN worden bereikt is wanneer iedereen zich er van bewust is. Dat is waar Project Everyone in beeld komt', zegt Richard Curtis, oprichter van Project Everyone. 'Posterscope en Blue 445 hebben ervoor gezorgd dat out of home exploitanten meewerken onze boodschap te delen en het bewustzijn van het publiek over de armoede- en klimaatkwestie te verhogen.'
Vorige week was de campagne ook op dezelfde dag in bioscopen wereldwijd te zien. Bioscopen in meer dan 30 landen, waaronder Nederland, vertoonden dezelfde bioscoopcommercial op het witte doek.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!