LikeFriends tekent voor de realisatie van de campagne.
Sportlife start de samenwerking met de ‘Live The Sportlife’-campagne, waarin het merk de kijker in 360 graden-video’s meeneemt in de lifestyle van Poederbaas. Van zware klimtochten en verticale afdalingen tot zonnen op een bergtop, kijkers kunnen zich middels content onderdeel wanen van de Poederbaas-crew.
Fresh & unexpected
‘Live The Sportlife draait om één mindset: het lef hebben om een keuze te maken en er dan vol voor te gaan’, vertelt Bob Postma, marketing manager Sportlife. ‘Die instelling sluit naadloos aan op de productwaarden fresh en unexpected. Daarmee bevestigd Sportlife niet alleen zijn plek in de wintersportwereld, maar zijn we onderdeel van het dagelijks leven van onze doelgroep.’
Op de Facebook-pagina van Sportlife worden video's afgewisseld met fotografie, geschoten tijdens dezelfde expeditie door het gebied rond La Plagne.
Sportlife X Poederbaas 360° Epsiode 1. TRAILBLAZINGOff-piste skiën als een baas? Check it out in 360°!Sportlife gaat samen met de freeriders van Poederbaas door de Franse Alpen voor epic freestyle runs! Dit is pas de eerste video, dus blijf hangen voor meer #LiveTheSportlife!Kantel je scherm voor max effect.
Geplaatst door Sportlife op dinsdag 29 maart 2016
Credits
Adverteerder: Sportlife (Cloetta Holland)
Bob Postma, Marjolein Dieleman-Groeneveld, Aletta Boonstra, Jerry Lenselink
Concept: LikeFriends
Account - Stef de Jong
Strategie – Rogier de Brouwers
Creative Direction - Sheldon Bont
Art Director – Jasper Mittelmeijer
Copy - Roderick van Ravenhorst
Design - Jeffrey Bosdriesz
Project Management - Maureen Freichmann
Productiemaatschappij: SnoopAround Productions
Thomas Hasselaar
Mediabureau: Vizeum
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!