Pa hangt ondersteboven in kast om schoenen van Icepeak te testen

De campagne is gemaakt door Sunshine and Sausages & Brompton Road.

De campagne van kledingmerk Icepeak (sports, outdoor and leisure) die herfst vorig jaar van start ging, heeft een vervolg gekregen.

In drie korte commercials is een vader van een alledaags gezin te zien die schoenen en kleding in en om het huis ‘test’ op de beloften van het kledingmerk, zoals grip en comfort.

 The Water Hose 

 The Shake

 

The Monk 

Naast de commercials bestaat de campagne uit instore- en outdoor visibility-materiaal en een social media-activatie die via de kanalen van internationale sales-partners wordt uitgezet.

Credits
Klant:       ICEPEAK (L-Fashion Group)
Bureaus:  Sunshine and Sausages en Brompton Road

Verantwoordelijk bij klant:      Juha Luhtanen, Panu Suominen, Taru Luhtanen
Account:                                 Jeroen Huisman, Nick van Kuijk (Sunshine and Sausages) |  Jurgen Mohr (Brompton Road)
Creatie:                                   Lennard Freij, Paul van Vliet en Bas Boterman (Sunshine and Sausages)
Regie:                                     Joost van Hezik
DOP:                                       Thomas Leermakers
Fotografie:                              Ruud Binnekamp
Grading:                                  Robert Thomas 
Productie:                               Made.For.Digital
Editing:                                   Made.For.Digital
Post-productie:                       Made.For.Digital

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie