Oekraïens ijshockeyteam steelt de show in nieuwe Sportlife-campagne

De commercial moet het echte Sportlife-gevoel naar boven brengen.

tekent voor de realisatie van de campagne.

In de campagne ‘Unexpected Freshness’ neemt een kleurrijk ijshockeyteam de supermarkt over om klanten te laten zien waarom ze de nieuwe -pot moeten kopen. Uiteraard volledig gestoken in bijpassende Sportlife-outfit.

Thuiskomen

&;De campagne moet voor iedereen bij Sportlife voelen als thuiskomen’, aldus , marketing manager bij Cloetta voor Sportlife. ‘We zetten hiermee de merkpositionering van Sportlife op een herkenbare manier in de markt.’

Naast de televisiecommercial, worden enkele korte spin-offs gelanceerd die als pre-roll online kunnen worden ingezet.

De campagne is sinds 22 februari te zien op televisie en online:

Credits
Creative agency: INDIE Amsterdam
Client: Cloetta; Maaike Maagenberg, Bob Postma, Marjolein Groeneveld
Animatie titels Rens Wegerif
Production Company Annomann
Director Jeroen Annokkeé
Producer Robbert Aschermann
Editor Kapsalon, Marc Bechtold
Post-Production company Crabsalad, Laurens Orij
Geluid Sauvage Sound, Michael Sauvage
Music De Geluiderij, Sander Baas

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie