Norbert Scholl schreef een aardige reactie op onze posting over Ziggo. Hij schrijft dat niet alleen Ziggo zich dwaas gedraagt en nog dwazer presenteert, maar dat ook XS4All daar last van heeft.
Leest u even mee:
'Nu blijkt niet alleen Ziggo last te hebben van rookkringen rond het hoofd, maar ook branchegenoot Xs4all.
'Zat ik me net af te vragen of ik niet zou overstappen naar deze in onderzoek hoog gewaardeerde provider (want down to earth, goede performance) komen ze met een X-campagne met hierin een filosofische beschouwing waar X allemaal voor staat!!!!
'Gatverdamme. Wéér zo'n zwetser die mijn gevoelige snaar probeert te raken met yin/Yang terwijl ik vooral vertrouwen in performance zoek. Xs4all verraadt hiermee ook nog eens zijn roots, zeker in branding opzicht, want de X is onderdeel van Xs4all wat staat voor ACCESS FOR ALL wat ik altijd een zeer sympathieke merkwaarde heb gevonden.
'Waar X voor staat zal me een rotzorg zijn. Gelukkig komen ze in hun tag-on commercial met een paar concrete beloftes, daar herken ik me dan wel weer in. Maar al met al vraag ik me af; welke marktcondities zorgen er toch voor dat adverteerders zo gaan zweven?
'Is het een reflectie van de chaos in de markt (internetmarketeers zoeken zelf ook krampachtig naar hun besaansrecht?) is het de illusie om na alle naamsveranderingen het imago nu eens goed in de hoofden van consumenten te verankeren. Ziggo staat voor dus voor luisteren weten we nu, Xs4all staat voor... dit heb ik nog niet kunnen destilleren uit de bla-bla-campagne, maar goed, ik heb hem nog maar twee keer gezien.'
'Kortom waar komt het vandaan? Wie weet nog wat de aanleiding was van de Aegon marketeers om zich aan de wilde paarden te vergrijpen?'
Dat is toch een leuke vraag van Norbert? Vandaar onze nieuwe poll: Wat is het nut van die zweverige XS4All-communicatie? Kijk hier voor het filmpje.
Stem!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!