Een nieuwe look & feel, brede huis-aan-huis verspreiding van de folder in het verzorgingsgebied van de winkels (oplage 1.500.000), een bredere doelgroep en aanscherping in assortimentsbeleid markeren de nieuwe communicatiestrategie van Prénatal.
Voorheen verspreidde Prénatal haar brochure alleen via het magazine Wij Jonge Ouders in een oplage van 250.000. Verspreiding via Wij jonge ouders blijft naast de HaH verspreiding gehandhaafd.
Prénatal kiest voor verbreding naar andere doelgroepen dan alleen zwangere vrouwen omdat Prénatal breder relevant wil zijn, met 'meer leuke, modische baby- en positiekleding maar daarnaast ook veel leuke op het seizoen afgestemde accessoires. Hierdoor wordt Prénatal ook meer en meer een cadeauwinkel', aldus een persbericht van bureau Jump!, dat samen met Made of man verantwoordelijk is voor de koerswijziging en concretisering ervan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!