In de digitale campagne richt New York Pizza zich op mobiel en digital-out-of-home.
Er is een landelijke actieweek met pizza's voor 3,99 euro. Bij enkele filialen is er ook een speciale lunch-actie tot 16:00 uur met een pizza voor 2,99. Afhankelijk van de locatie en het tijdstip van de consument wordt een specifieke uiting van het op dat moment geldende aanbod getoond.
Cindy bij de Vaate, accountdirector bij Qban, zegt dat haar bureau creaties 'device-specifiek heeft geoptimaliseerd en geanimeerd' in een digital-out-of-home video.
De campagne loopt tot en met 3 december.
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Marcel Terstegen, Sebastiaan Mosselman
Account: Cindy bij de Vaate
Art-Direction: Maarten van Scheijndel, Billy Santegoets
Creatie: Jamie Robijn, Ruud Puylaert, Franklin Rodriques
Producer: David Timmermans
Mediabureau: ClickValue
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!