Afgelopen nacht werden in het Convention Center in San Diego de International ECHO Awards uitgereikt, de mondiale equivalent van de Esprix Awards. De 'Direct Marketing Association' vierde vannacht met een heus gala internationale excellentie op gebied van data-driven marketing. De awards worden uitgereikt aan campagnes die de business aantoonbaar hebben veranderd.
Internationale erkenning
Red Urban en Etcetera wonnen drie prijzen. Met de activatie campagne 'Nationale Pechmonitor #waterookgebeurt' van Nationale Nederlanden sleepte Red Urban zelfs een gouden ECHO Award in de wacht. Voor de sociale campagnes 'Kijk kanker de wereld uit' van Ditzo en '#geslaagd' van Hi werden Red Urban en Etcetera met zilver bekroond.
Ogilvy & Mather Amsterdam won een bronzen ECHO Award voor hun campagne 'Bingo bij de pomp' van BP Nederland.
Dick van der Lecq, directeur bij Etcetera & Red Urban: 'Dat ons werk is geselecteerd uit meer dan 1000 inzendingen, bewijst dat we op gebied van social en activatie in de internationale top mee draaien.'
Vorig jaar viel alleen PNOzorg, met de campagne 'Saaie gast' van \Neboko Downtown in de prijzen.
De volledige lijst met prijswinnaars is hier te vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!