Nationale-Nederlanden: ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’

J. Walter Thompson maakt nieuwe campagne voor de financieel dienstverlener

In de nieuwste campagne van Nationale-Nederlanden staat persoonlijke dienstverlening centraal. De actie heet ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’ en hij is te zien op tv, radio en online.

Twee extra commercials

Vanaf 19 september komen er twee commercials bij. Nationale-Nederlanden geeft in die reclames uitleg over de diensten ‘Jouw inkomen later’ en ‘Beheerd Beleggen’. De twee aanvullende campagnes moeten laten zien dat het niet moeilijk is om invloed te hebben op je financiële toekomst.

Diensten

Met ‘Jouw inkomen later’ kun je online checken of je na je pensioen voldoende inkomen hebt. Daarnaast krijg je tips om dit inkomen aan te vullen. Via de service ‘Beheerd Beleggen’ wordt jouw geld belegd door experts van Nationale-Nederlanden.

In de commercials benadrukt Nationale-Nederlanden dat de experts je helpen op een manier die bij je past.

Credits:

CREATIVE PARTNER: Bas Korsten

SR. CREATIVES ART: Paul Wagemaker, Thomas Nieuwenhuizen

SR. CREATIVE COPY: Arnout Robbe, Jasper Symons

EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Daan de Raaf

STRATEGY DIRECTOR: Margot Bouwman

SR. CONCEPT PRODUCER: Catherine van Acker

SCREEN PRODUCER: Lotte de Rooij, Mariska Fransen

DIGITAL PRODUCER: Hans Dekker

PRODUCTION COMPANY: Cake Film

DIRECTOR: Joey de Leeuw

EXECUTIVE PRODUCER : Jolanda de Boer

PRODUCER: Diede Zillinger Molenaar

D.O.P: Noel Schoolderman, Thijmen Doornik

OFFLINE EDITOR: Brian Ent

ONLINE EDITOR: Joppo te Veldhuis

VFX: Tom Geraedts

SOUND: Studio Alfred Klaassen

MUSIC: Massive Music

RESEARCHERS: Yula Altchouler, Sasha Ourikh, Veerle Corstens

PHOTOGRAPHER: Judith Schlüter 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie