In de nieuwste campagne van Nationale-Nederlanden staat persoonlijke dienstverlening centraal. De actie heet ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’ en hij is te zien op tv, radio en online.
Twee extra commercials
Vanaf 19 september komen er twee commercials bij. Nationale-Nederlanden geeft in die reclames uitleg over de diensten ‘Jouw inkomen later’ en ‘Beheerd Beleggen’. De twee aanvullende campagnes moeten laten zien dat het niet moeilijk is om invloed te hebben op je financiële toekomst.
Diensten
Met ‘Jouw inkomen later’ kun je online checken of je na je pensioen voldoende inkomen hebt. Daarnaast krijg je tips om dit inkomen aan te vullen. Via de service ‘Beheerd Beleggen’ wordt jouw geld belegd door experts van Nationale-Nederlanden.
In de commercials benadrukt Nationale-Nederlanden dat de experts je helpen op een manier die bij je past.
Credits:
CREATIVE PARTNER: Bas Korsten
SR. CREATIVES ART: Paul Wagemaker, Thomas Nieuwenhuizen
SR. CREATIVE COPY: Arnout Robbe, Jasper Symons
EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Daan de Raaf
STRATEGY DIRECTOR: Margot Bouwman
SR. CONCEPT PRODUCER: Catherine van Acker
SCREEN PRODUCER: Lotte de Rooij, Mariska Fransen
DIGITAL PRODUCER: Hans Dekker
PRODUCTION COMPANY: Cake Film
DIRECTOR: Joey de Leeuw
EXECUTIVE PRODUCER : Jolanda de Boer
PRODUCER: Diede Zillinger Molenaar
D.O.P: Noel Schoolderman, Thijmen Doornik
OFFLINE EDITOR: Brian Ent
ONLINE EDITOR: Joppo te Veldhuis
VFX: Tom Geraedts
SOUND: Studio Alfred Klaassen
MUSIC: Massive Music
RESEARCHERS: Yula Altchouler, Sasha Ourikh, Veerle Corstens
PHOTOGRAPHER: Judith Schlüter
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!